ח"כ מיכל רוזין על חוק האזרחות: "נתנגד אך לא נפרק את הממשלה"

אסתי פלד No Comments on ח"כ מיכל רוזין על חוק האזרחות: "נתנגד אך לא נפרק את הממשלה"

ח"כ מיכל רוזין בריאיון ל"מהדורה המרכזית" טוענת כי גל עליות המחירים הוא נמוך בהשוואה לעולם והסבירה מדוע כל כך הרבה כסף בוזבז על מינוי שרים ונורבגים, "דמוקרטיה עולה כסף"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מיכל רוזין (מרצ) התראיינה היום (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחסה לגל הקשה של עליית המחירים, "אנחנו פתחנו בהעלאת שכר המינימום ל-40 ש"ח לשעה. אם נעשה השוואה לעולם, בכל העולם הייתה העלאת מחירים ובישראל הכי פחות. במחירי הדלק אנחנו יותר נמוכים. גם החשמל פחות מלפני חמש שנים. אבל התחושה של כולם שכל המחירים עולים".

רוזין התנגדה לכך שהאות לעליית המחירים ניתן עם הטלת המיסים של ליברמן על שתייה וחד פעמי, "אני לא חושבת שזה קשור אחד לשני. הפערים במחירים במחירי הירקות, בין המגדלים לרשתות השיווק זו אחת הבעיות. יש גם מיסים שהממשלה מעלה כי היא חושבת שנכון לאזרחים לעבור תהליך חשוב להעביר מהעולם צריכה של חד פעמי. או שתייה מתוקה שלא לייצר את הילדים שלנו סכרת נעורים אצל הילדים שאנחנו בעולם במקום השני בכך".

עוד הוסיפה, "צריך לעלות את שכר המינימום, הבעיה העיקרית זה מחיר הדיור. כי אם הדיור לא היה עול גדול מהמשכורות שלנו היינו יכולים לדאוג לדברים אחרים. הבעיות האלו לא נוצרו עכשיו בשמונה חודשים, אלה היא הגדילה את הגירעון בכדי לתת שירות טוב יותר לציבור".

על הגדלת הממשלה ובזבוזי הכספים האדירים במינוי שרים רבים וסגנים כולל כניסת שיא של חכי"ם נורבגים אמרה רוזין, "דמוקרטיה עולה כסף, ואני בעד שיהיו שרים שמשרתים את הציבור. אנחנו מאמינים בהגדלת הגירעון והגדלת השירותים החברתיים לציבור. יש כאן ממשלה שמצילה את העם בישראל מעוד בחירות".

על חוק האזרחות של רוטמן ושרד אמרה רוזין, "אנחנו שבועיים לממשלה הצבענו בעד חוק האזרחות שהיינו נגדו כל השנים כי הוא חוק לא חוקתי ולא דמוקרטי. לכל אזרח יש לו זכות להיבחר עם מי הוא רוצה להתחתן. ולכן עם זאת היינו חברים בקואליציה ולכן תמכנו בחוק. היא מחויבת להצביע בעד החוק של רוטמן כדי שהוא יצביע בעד החוק שלה. אנחנו לא נצליח לתמוך בחוק, היו 7 חודשים לקדם איתנו את החוק. אך עדיין לא נכון לפרק את הממשלה".

 



0 תגובות